Powered by:Proticaret
Atom Kurumsal Envanter Takip ve Teknik Servis Programı : Yazılım : Atom Bilgisayar, Dell İş Ortağı, Lenovo İş Ortağı

Atom Kurumsal Envanter Takip ve Teknik Servis Programı

Atom Kurumsal Envanter Takip ve Teknik Servis Programı
 
21.815,84 TL
%10,00
İndirim
19.634,26 TL
Piyasa Fiyatı : 18.488,00 TL + KDV
Fiyatı : 16.639,20 TL + KDV
Kdv Dahil Fiyatı : 19.634,26 TL
Havale Fiyatı : 19.241,57 TL % 2,00  İndirim
Tek Çekim Fiyatı : 19.437,91 TL % 1,00  İndirim
Taksitli : 1.891,76 TL Taksit Sayısı  12
Adet:
Sepete Ekle
  • En Ucuz Ürün
  • Aynı Gün Teslim
  • Özel Ürün
  • İndirimli Ürün
  • Fırsat Ürünü
  • Yeni Ürün
  • Şok Fiyatlı Ürün

Program Açıklaması


Kurumsal Envanter Takip ve Teknik Servis Programı kurumların Bilgi İşlem noktalarında; personellere verilen zimmetlerin takibi, depolardaki ve Bilgi İşlem biriminde bulunan malzemelerin takibi, Bilgi İşlem birime gelen, dış servis veya garantiye gönderilen cihazların ayrıntılı takiplerini sağlamaktadır. 

Program Demo Adresi aşağıdadır. İki farklı giriş bölümü bulunmaktadır. Personellerin giriş yapabildiği ve talep oluşturabildiği adres; yönetici ve bilgi işlem personellerinin giriş yaptığı adres.

Demo üzerine aşağıdaki verilen kullanıcı adı ver şifreleri ile giriş yapabilirsiniz. Yönetici olarak verilen kullanıcı bilgileri tam yetkili kullanıcıdır. Mümkün olan her sayfayı görebilirsiniz. Ama yaptığınız işlemler neticesinde veritabanına herhangi bir veri kaydolmaz veya değişmez. Giriş yaparken LDAP seçeneği yerine LOCAL seçeneğini seçiniz.

Programımıza ait kullanım klavuzunu indirmek için  tıklayınız.

Demo İçin Yönetici Bilgileri

Kullanıcı adı: atom

Şifre:123456

Demo İçin Personel Girişi Bilgileri

Kullanıcı adı : dursun.cakir

Şifre: 123456

Program Yönetici Demo Adresi : demo.atomyazilim.com.tr/EnvanterTakipveTeknikServis/Hesap/Giris

Program Personel Demo Adresi : demo.atomyazilim.com.tr/EnvanterTakipveTeknikServis

 

Neler Yapabilirsiniz?

  • Bir ürün hangi personele zimmetli anında görebilirsiniz.
  • Bir ürün nerde, hangi personele zimmetli, hangi ürünün içerisinde takılmış görebilirsiniz.
  • Seri numara veya tanımlayabileceğiniz özel barkod ile ürün nerde anında görebilirsiniz.
  • Personeller kendilerine tanımlanan kullanıcı adı veya LDAP kullanıcı bilgileri ile sisteme giriş yapabilir arızaları ile ilgili talep açabilirler.
  • Bilgi İşlem noktasında bir işlem anında arıza ile ilgili fotoğraflanması gereken bir nokta olursa bunlar fotoğraflanıp servis formlarına eklenebilir.
  • Depolara yapılan ürün giriş çıkışları seri numara bazında kontrol edilebilir. Depolarınızda bulunan ürünleri seri numarasına kadar görebilirsiniz.
  • Depolar arası transfer yapabilirsiniz.
  • Geniş yelpazeli raporlarımız ile birçok rapor alabilirsiniz.
  • Personellerin Daire Başkanlığı, Şube Müdürlüğü ve Unvan özellikleri ile benzer isimdeki personeller için kafa karışıklığı yaşamazsınız.
  • Stok Birim, Servis İşlem, Önem Derecesi, Firma Kart Tipi, Aksesuar, Teslim Türü, Servis Durum, KDV özelliklerinin dinamik olması ile gerektiği an bir özellik tanımlayabilir ve bunlara göre filtre yapabilir ve rapor alabilirsiniz.
  • İçeri aktarma ve yedekleme ile gerekli durumlarda yedekleme yapabilir ve geri yükleyebilirsiniz.
  • Ayrıntılı yetkilendirme ile kullanıcılara istediğiniz yetkileri verebilir o işlemleri yapabilmesini sağlayabilirsiniz. Stajyeriniz mi var? Servis formlarında görüntüleme yetkisi vererek yaptığınız işlemleri inceleyebilmelerini sağlayabilirsiniz.
  • Sms api alt yapısı ile personelleriniz cihazları teslim alındığında ve tamamlandığında sms ile bilgi verebilirsiniz.
  • Servis noktasında bulunan cihazlarınızı garanti, dış servis, işlemde olan, teslim alınan, teslim edilen, talep, hurda, tamamlananlar durumları ile durumuna göre ayırıp bunlar üzerinden işlem yapabilirsiniz.
  • Servis Formları üzerinde yapılan hareketleri işlemler bölümünden görüp her an detaylı bilgiye sahip olursunuz.